Detaily:
Spôsob, akým spoločnosť zvládne krízu, prezradí o jej lídroch a hodnotách klientom a jej zamestnancom omnoho viac, ako akákoľvek výročná alebo tlačová správa. Je to preto, lebo ako všetci vieme, je oveľa ľahšie „robiť správne veci“ keď sa darí ako „keď sa loď potápa“. Môžeme firemným krízam predchádzať? Ako v kríze reagovať a ako vieme, že prijímame správne rozhodnutia?
Obsahová náplň:
- Na čo obvykle nemyslíme, keď sa darí.
- Ako predpovedať firemnú krízu.
- Najčastejšie dôvody vzniku krízy.
- Strategické krízové plánovanie – čo si nechať a čoho sa zbaviť.
- Krízová komunikácia – kedy, komu a čo hovoriť.
- Prevencia – čo sme sa naučili v ťažkých časoch.
Ako bude podujatie prebiehať?
Interaktívna prednáška, možnosť pre účastníkov zaslať otázky 24 hodín vopred.
Cudzie jazyky, v ktorých je podujatie poskytované:
Angličtina.