Obsahová náplň:
- Čo je konflikt, prečo vzniká a ako sa s ním vysporiadať.
- Komunikačné techniky na zjemňovanie konfliktov a komunikácie vo vyhrotených situáciách.
- Stratégie pre riešenia konfliktov a ich správne použitie.
- Asertivita a jednotlivé asertívne komunikačné techniky v praxi.
- Typológia problematických ľudí a ako k nim pristupovať.
Pre koho je podujatie určené:
Pre tých, ktorí sa chcú naučiť zvládať náročné a konfliktné situácie s nadhľadom a rešpektovať ostatných.
Ciele:
Väčšina z nás bola vychovávaná k posudzovaniu, súťaživosti či kladeniu požiadaviek na seba i druhých a na komunikáciu v termínoch čo je “správne” a čo naopak “nesprávne”. Takýto spôsob komunikácie často vedie k nedorozumeniam a konfliktom. Naučíme sa prekonať zaužívané stereotypy v správaní, riešiť konflikty s úctou a rešpektom voči partnerom a rozvinúť spoluprácu a vzťahy založené na vzájomnom rešpekte.
Cudzie jazyky, v ktorých je podujatie poskytované:
Angličtina.