Detaily:
Vedomosti, know-how, dobrý výkon – áno, to všetko je dôležité. Ibaže to nestačí, aby sa človek posunul vpred a tobôž nie, aby získal významnú funkciu. Schopnosti a výkon, produkt či službu treba vedieť aj prezentovať, hovoriť o nich a predať ich nenásilným spôsobom. Tvrdý hard-sell a stratégia „push“ z 90. rokov už nefunguje, a je nutné si osvojiť nové prístupy založené na poznatkoch z behaviorálnych vied.
Obsahová náplň:
- Osobná komunikačná stratégia a jej analýza.
- Rétorika a zen prístup k prezentácii.
- Aplikovanie poznatkov neurovedy pri prezentovaní.
- Anatómia konverzácie a konverzačná agilita.
- Vysoko kvalitná konverzácia a biochémia, ktorá sa za ňou skrýva.
- Konverzačné hriechy.
- Model sociálnej interakcie a jeho využitie pri prezentovaní.
Pre koho je podujatie určené:
Pre tých, ktorí chcú rozprávať jednoducho a zaujať zároveň.
Ciele:
Tento workshop vás prevedie princípmi zenu pretavenými do prezentácie a vášho rečníckeho prejavu. Či si to uvedomujete alebo nie, v každom momente, keď nie ste sám sa prezentujete a ľudia si na základe toho o vás tvoria mienku. Ako teda namiešať ten správny elixír kvalitnej komunikácie? V čom tkvie tajomstvo úspechu skvelých rečníkov? Na základe najnovších poznatkov zo sociálnej neurovedy sa dozviete, na čo ľudské ucho počuje a čo naše oko rado vidí.
Cudzie jazyky, v ktorých je podujatie poskytované:
Angličtina.